Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – четвер з 9 год. до 18 год.; п’ятниця 9 год. до 16 год. 45 хв.;
обідня перерва з 13 год. до 13 год. 45 хв. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Телефон (044) 363-08-42
web: www.minagro.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
Закони України
|
Статті 5 та 8 Закону України “Про виноград та виноградне вино”
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Немає
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Немає
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
|
Немає
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Звернення
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява (лист, звернення) довільної форми.
2. Проекти технологічних інструкцій на виробництво вин контрольованих найменувань за походженням. 3. Матеріали, що підтверджують наявність у суб’єкта господарювання сировинної бази для виготовлення вин контрольованих найменувань за походженням. 4. Матеріали, що підтверджують випуск суб’єктом господарювання вин високої якості протягом 5 років, які надаються для затвердження як вина контрольованих найменувань за походженням. 5. Матеріали, що підтверджують розташування у строго регламентованому географічному місці вирощування винограду та всіх стадій виробництва вин контрольованих найменувань за походженням. 6. Висновок Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості щодо виробництва вин контрольованих найменувань за походженням |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Поштою або подання документів особисто
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
У разі платності:
|
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Немає
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Немає
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
Немає
|
Строк надання адміністративної послуги
|
21 робочій день (без урахування засідання ЦГДК 1 раз на місяць)
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Відсутність у суб’єкта господарювання сировинної бази виготовлення вин контрольованих найменувань за походженням.
2. Відсутність підтвердження випуску вин високої якості протягом 5 років. 3. Відсутність підтвердження розташування у строго регламентованому географічному місці вирощування винограду та всіх стадій виробництва вин контрольованих найменувань за походженням. 4. Негативний висновок Центральної галузевої дегустаційної комісії виноробної промисловості |
Результат надання адміністративної послуги
|
Затверджені технологічні інструкції на виробництво вин контрольованих найменувань за походженням
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Поштою або отримання відповіді на руки
|
Примітка
|
–
|