портал в режимі тестування та наповнення
0-800-215-010
Гаряча лінія Мінагрополітики
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Положення про Відділ роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації

Опубліковано 01 червня 2022 року, 15:01

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Мінагрополітики

від «21» вересня 2021 № 209


Положення

про Відділ роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації Міністерства аграрної політики та продовольства України

 

Загальні положення

1. Відділ роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації (далі – Відділ) є самостійним структурним підрозділом Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі – Мінагрополітики) та безпосередньо підпорядковується державному секретарю Мінагрополітики.

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 124, наказами Мінагрополітики, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

3. Структура, чисельність Відділу визначаються штатним розписом Міністерства.

4. Права, обов’язки і відповідальність працівників Відділу визначаються Законом України «Про державну службу», Положенням про Мінагрополітики, цим Положенням, посадовими інструкціями і Правилами внутрішнього службового розпорядку.

5. Працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посади в установленому законодавством порядку.

II. Основні завдання Відділу

Основними завданнями Відділу є:

1) ведення бази даних вхідної кореспонденції з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації (створення, накопичення і зберігання реєстраційних карток документів) в електронному та паперовому вигляді;

2) облік, попередній розгляд і контроль за дотриманням порядку розгляду письмових звернень громадян, запитів на інформацію, які надійшли до Міністерства поштою, передані громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, електронних звернень, направлених з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку, а також звернення громадян, що надійшли через народних депутатів України, депутатів місцевих рад, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;

3) організація та проведення особистого прийому громадян керівництвом та керівниками (працівниками) структурних підрозділів Мінагрополітики, аналіз та контроль в межах своїх повноважень щодо розгляду і вирішення питань, порушених громадянами під час його проведення;

4) забезпечення організації та проведення («гарячої») телефонної лінії Міністром;

5) підготовка проектів доручень Міністра за зверненнями громадян;

6) здійснення контролю за дотриманням законодавства за зверненнями громадян, зареєстрованих Відділом, за своєчасним розглядом пропозицій, заяв, скарг громадян, які надійшли до Міністерства і направлені за дорученням керівництва для вирішення структурним підрозділам апарату Міністерства;

7) підготовка щотижневої інформації за письмовими і усними зверненнями громадян, що надійшли до Міністерства;

8) надсилання в установленому порядку звернень громадян з питань, вирішення яких відноситься до компетенції інших державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, для розгляду за належністю з повідомленням про це громадян, які подали звернення;

9) надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам Міністерства в організації роботи із зверненнями громадян і особистого прийому громадян;

10) покладання на Відділ обов’язків, що не належать або виходять за межі його компетенції, не допускається.

2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) приймає та централізовано реєструє усі звернення громадян та запити на інформацію, що надходять до Мінагрополітики, та направляє до визначених структурних підрозділів Мінагрополітики для опрацювання та підготовки відповідей;

2) присвоює вихідні реєстраційні індекси відповідям на звернення громадян та запитам на інформацію;

3) забезпечує організацію роботи за зверненнями, що надходять до Єдиної системи опрацювання звернень, відповідно до Порядку взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976;

4) готує листи інформаційного характеру, супровідні листи про надсилання звернень громадян за належністю відповідному органу, посадовій особі, супровідні листи про надсилання запитів на інформацію належним розпорядникам інформації;

5) контролює дотримання графіків та належну організацію й проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом територіальних органів Мінагрополітики;

6) надає методичну та практичну допомогу структурним підрозділам Мінагрополітики в організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на інформацію, перевіряє стан роботи та подає керівництву Мінагрополітики пропозиції щодо її поліпшення, усунення недоліків, вживає заходи щодо впровадження новітніх форм і методів діяльності;

8) контролює дотримання термінів розгляду звернень громадян та запитів на інформацію, що надійшли до Мінагрополітики;

9) проводить систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян, запитів на інформацію, з метою виявлення причин, що їх породжують, та проблем, які потребують розв’язання, інформує про це в установленому порядку керівництво Мінагрополітики;

10) забезпечує подання аналітичних матеріалів (звітів) про стан організації роботи за зверненнями громадян та запитами на інформацію у Мінагрополітики Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України та іншим органам виконавчої влади;

11) веде діловодство за зверненнями громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого

самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, та запитами на інформацію у Мінагрополітики;

12) розробляє та бере участь у підготовці проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу.

III. Права Відділу

1. У своїй діяльності Відділ має право:

1) залучати за дорученням Державного секретаря Міністерства спеціалістів структурних підрозділів Міністерства, підпорядкованих центральних органів виконавчої влади (далі – ЦОВВ) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу, одержувати інформацію (довідки, інші матеріали), необхідну для виконання покладених на Відділ завдань;

2) залучати, за згодою керівника іншого самостійного структурного підрозділу Мінагрополітики, відповідних спеціалістів для виконання окремих завдань та розгляду питань, що належать до компетенції Відділу;

3) представляти в межах повноважень, визначених цим Положенням, інтереси Мінагрополітики в державних органах, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до компетенції Відділу;

4) брати за дорученням Державного секретаря Міністерства участь у нарадах, у роботі консультативно-дорадчих органів та скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Відділу;

2. Має інші права відповідно до законодавства.

IV. Начальник Відділу

1. Відділ очолює начальник Відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади державним секретарем Мінагрополітики в порядку визначеному законодавством України.

2. На посаду начальника відділу призначається особа, яка має вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста; вільно володіє державною мовою; має стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; володіє комп’ютерною технікою і успішно пройшла конкурсний відбір, крім випадків, передбачених Законом України "Про державну службу".

3. На період відпустки начальника Відділу або відсутності з інших причин його обов’язки виконує один із головних спеціалістів Відділу, якій визначається начальником Відділу за погодженням з державним секретарем Мінагрополітики.

IV. Взаємодія Відділу

Відділ у своїй діяльності взаємодіє зі структурними підрозділами Мінагрополітики, підпорядкованими ЦОВВ, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Мінагрополітики, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади з питань, віднесених до його компетенції.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux