ДПЗКУ збільшила обсяги реалізації продукції переробки майже в 2 рази

Опубліковано 10 листопада 2017 року, 13:11

Державна продовольчо-зернова корпорація України збільшила обсяги реалізації готової продукції на внутрішній ринок. Так, за липень-жовтень поточного маркетингового року на внутрішній ринок держкорпорацією було реалізовано 24,4 тис. тонн продукції переробки, що майже в 2 рази перевищує аналогічний показник у попередньому сезоні. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «ДПЗКУ» Дмитро Гавриш.

«Позитивна тенденція розвитку даного напрямку стала можливою завдяки максимальним зусиллям управління реалізації продукції переробки ДПЗКУ. Одним з факторів, які позитивно вплинули на зростання попиту на нашу продукцію, є реалізація проекту поставки продукції на умовах CPT (Інкотермс 2010), тобто відвантаження продукції безпосередньо на склад покупця», - підкреслив керівник корпорації.

Окрім того, на сьогодні близько 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні), що, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні умови якості продукції, гнучку цінову політику та мінімізувати власні фінансові ризики.

За словами Дмитра Гавриша, цього року корпорація планує збільшити обсяги реалізації власної продукції переробки на 10%.

Прес-служба ПАТ «ДПЗКУ»

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux