«Мінагрополітики презентувало державний логотип для органічної продукції», - Інна Гребенюк

05.02.2016 14:33

«Мінагрополітики презентувало державний логотип для органічної продукції. Завдяки йому органічні продукти, виробництво яких повністю відповідає вимогам Закону «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини», можна буде розпізнати за маркуванням на полицях магазинів як в Україні, так і за її межами», - зазначила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України - керівник апарату Інна Гребенюк під час прес-конференції з презентації логотипу.

Вона розповіла, що створенню логотипу передувало проведення всеукраїнського конкурсу, організаторами якого виступив Департамент продовольства Мінагрополітики у співпраці із представниками громадськості та Швейцарським бюро співробітництва в Україні.

«Участь у конкурсі взяли учасники із 11 областей України. Комітет з оцінювання, до складу якого ввійшли представники органів державної влади та експерти органічного ринку, визначив найкращим малюнок випускниці Харківської державної академії дизайну і мистецтв Поліни Макарової», - наголосила Інна Гребенюк.

Вона також зазначила, що кількість сертифікованих операторів органічного ринку нині наближається до 300, а в асортименті органічної продукції більше 100 товарів українського виробництва.

«Вітчизняна органічна продукція має великий експортний потенціал, оскільки попит від міжнародних покупців із країн ЄС, Швейцарії, США тощо є високим і постійно зростає. Мінагрополітики бачить перспективи аграрного розвитку України саме у сфері органічного та природнього виробництва. Впевнена, що  подальша співпраця із вітчизняними партнерами та європейською спільнотою сприятиме розвитку українського органічного ринку та агросектору в цілому», - зазначила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України - керівник апарату.

 

Прес-служба Мінагрополітики

 

 

Версія для друку