Мінагрополітики: Найактивнішими користувачами Контакт-центру стали жителі Чернівецької, Херсонської та Вінницької областей

01.12.2014 16:38

За минулий тиждень фахівцями лабораторії досліджень розвитку агропромислового виробництва та сільських територій (контакт-центр) при Міністерстві аграрної політики та продовольства України отримано та опрацьовано 37 телефонних звернень.

Більшу частину респондентів (37,84%) цікавили тарифи на ветеринарні послуги, ідентифікацію тварин, ліцензування торгівлі отрутохімікатами тощо. Консультації щодо програм державної підтримки та земельних питань було надано відповідно 29,73% та 21,62% телефонуючих. Найменше респонденти цікавилися закупівельними цінами на молоко від населення (10,81%).

Найактивніше зверталися мешканці Чернівецької (16,22%), Херсонської(13,51%) та Вінницької (10,81%) областей. Найменше - мешканці Волинської, Запорізької, Київської та Харківської областей по 2,7 % з кожної. Взагалі не було звернень із Донецької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Львівської, Рівненської, Сумської, Тернопільської областей та АР Крим.

Серед респондентів, що телефонували до консультаційного центру, 86,49 % складали селяни, 10,81% - фермери та 2,7% - посадовці (представники місцевих рад, регіональних управлінь АПР).

Нагадаємо, при Мінагрополітики працює багатоканальний телефон 0-800-50-24-10, за яким можна отримати інформацію, що знаходиться в компетенції Міністерства. При дзвінках зі стаціонарних телефонів виклики безкоштовні, а з мобільних телефонів вартість дзвінка нараховується в межах тарифів мобільного оператора.

Прес-служба Мінагрополітики

Версія для друку