У Мінагрополітики запрацював інформаційний центр

29.09.2015 15:17

«Пріоритетним напрямом реформування роботи Мінагрополітики є забезпечення її прозорості та оперативної взаємодії із громадянами», - зазначив радник Міністра з питань кадрової політики Володимир Коломоєць.

«Пріоритетним напрямом реформування роботи Мінагрополітики є забезпечення її прозорості та оперативної взаємодії із громадянами», - зазначив радник Міністра з питань кадрової політики Володимир Коломоєць.

 14 вересня 2015 року у Мінагрополітики почав роботу Інформаційний Центр, метою якого є надання комплексної інформації про діяльність міністерства та його структурних підрозділів, а також консультування аграрного бізнесу та громадян з низки питань, пов’язаних із реєстрацією сільгосппідприємств, порядком здійснення господарської діяльності, виходом на зарубіжні ринки, зеленим туризмом тощо.

«До інфоцентру регулярно надходять актуальні дані щодо усіх показників діяльності міністерства від відповідальних департаментів. Окрім цього, було спеціально підготовлено 175 кейсів, які стосуються найбільш частих запитів та дозволяють швидко та ефективно відповідати на звернення громадян. Якщо раніше процедура підготовки установою відповіді на запит займала до 30 днів, то зараз – до 3 днів» - повідомив радник Міністра.

Керівник проекту «Відкритий офіс», основною частиною якого є Інформаційний Центр, проектний менеджер Андрій Машков, зазначив, що «результатом роботи за 7 місяців (станом на квітень 2016р.) є:

·        Прийнято близько 1,300 дзвінків з України та інших країн. На більше ніж 80% прийнятих дзвінків відповіді надано оперативно на основі вже створеної бази інформації, що постійно оновлюється.

·        Створено 212 кейсів з реальних питань, що цікавили аграрний бізнес та громадян, на які запитувачі отримували відповідь в середньому протягом 3-х робочих днів. Відповіді написані зрозуміло, зручною для сприйняття мовою.

·        Прийнято більше 110 відвідувачів безпосередньо в приміщенні МАППУ без запису на прийом. Люди звертаються до Інформаційного центру у будь-який зручний для них робочий час (без перерви) та отримують кваліфіковану допомогу у вирішенні питань.»

Інформаційний центр працює у холі будівлі Міністерства аграрної політики та продовольства України за адресою м. Київ, вул..Хрещатик, 24, ми будемо раді особисто відповісти Вам за наступним графіком. 

Пн-Чт з 9:00-19:00, та в Пт 9:00-17:45 

Наші оператори розмовляють англійською.

Із запитом можна звернутися особисто, зателефонувати на номер 0800 (дзвіник з усіх телефонів в межах України безкоштовні), міський номер, через Skype або написати на електронні адреси.

Контактні дані інформаційного центру Мінагрополітики:

Гаряча лінія Мінагрополітики: 0 800 502 410

Тел. 044-278-47-76

Найзручніше задати нам питання по електронній пошті: 

operator1@minagro.gov.ua

operator2@minagro.gov.ua (Ви можете задати питання у будь-який зручний для Вас час 24 години/7 днів на тиждень)

Також Ви можете подзвонити/написати по Skype: Minagro.Operator1

Minagro.Operator2

Усі дзвінки по лінії 0800 записуються до бази даних і керівник проекту контролює якість обслуговування запитів.

В даний момент йде підготовка до викладення бази даних у відкритий доступ, тому в скорому часі аграрний бізнес зможе самостійно проводити пошук серед вже вирішених типових питань.

 

 

Версія для друку