Понад 93 % звернень до Консультаційного центру Мінагрополітики - від селян

13.10.2014 16:47

З 6 по 10 жовтня 2014 року фахівцями консультаційного центру при Міністерстві аграрної політики та продовольства України отримано та опрацьовано 61 телефонне звернення.

Більшість респондентів (а саме - 68,85%) цікавилися тарифами на ветеринарні послуги, ідентифікацію тварин, ліцензуванням торгівлі отрутохімікатами тощо. Стосовно програм державної підтримки сільського господарства запитали 24,59% респондентів. Земельними питаннями та закупівельними цінами на молоко цікавилися відповідно 4,92% та 1,64% .

Найактивніше до консультаційного центру Мінагрополітики зверталися мешканці Херсонської (36,07%), Київської (9,84%) та Запорізької (8,20%) областей. Найменше - мешканці Одеської (1,64%), Сумської (1,64%) та Чернівецької (1,64%) областей. Взагалі не було звернень із Вінницької, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Миколаївської, Рівненської, Харківської, Черкаської, Чернігівської областей та АР Крим.

Серед респондентів, що телефонували до консультаційного центру понад 93,44% склали селяни, 3,28% - фермери та 3,28%.- посадовці (представники місцевих рад, регіональних управлінь АПР).

Нагадаємо, що при Мінагрополітики працює багатоканальний телефон 0-800-50-24-10, за яким можна отримати інформацію, яка знаходиться у сфері компетенції міністерства. При дзвінках зі стаціонарних телефонів виклики безкоштовні, а з мобільних телефонів вартість дзвінка нараховується за тарифами мобільного оператора.

Прес-служба Мінагрополітики

Версія для друку